هبوت

خدایا

       تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم!

       تو را بخشنده پنداشتم و گناهکار شدم!

       تو را وفادار دیدم و هر جا رفتم بازگشتم!

       تورا گرم دیدم در سردترین لحظات 

  

                                  به سراغت آمدم!

           

          تو مرا چه دیدی وفادار ماندی؟؟؟  

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ع انصاری جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://zamardon.blogsky.com

تو را من میبایست نواز ش کنم در هجاهای تکرار ی شب بی روزن . تورا من میبایست از سهم خودم اب دهم از ابشخور کبوتران حرم . تورا من میبایست بشنو م وقتی نرم از میان شیار باریک سخرهای سخت ردی برای گذرم مییابم و ............... بسیار زیبا و عرفانی بود موفق باشید

مرسی که بهم سر زدید
واسه متن معرکتون هم ممنون

خدا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

فرزندم مسئولت بودم
خودم تو را در این دنیای وانفسا رها کرده ام
پس باید همیشه همراهت میبودم
این حقی است که تو بر گردن من داری
آنها که گفتی وظایف پدری ام بوده

چقدر دلگرم شدم به تک تک جمله هاتون
امید وارم بنده خوبی واسه اینچنین خدایی باشم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.