فردا میشه 3 مهر...

                                         چندتا عکس یادگاری 
                         با یه بغضو چندتا نامه  


چندتا آهنگ قدیمی
که همه دلخوشیامه  


آینه ای که رو به رومه
غرق تو بهت یه تصویر  


   بارونای پشت شیشه        

من و تنهایی و تقدیر    

دست من نیست نفسم  
از عطر تو کلافه می شه 

 
لحظه ای که حسی از تو
به دلم اضافه می شه  


باور نمی شه اما
این تویی که داره می ره  


خیره می مونم به چشمات
حتی گریه ام نمی گیره  


چشای مونده به راهو
شب تنهایی و ماهو

یه دل بی سرپناهو
من و خونه  


ساعت های غرق خوابو
این منه بی تو خرابو 

 
یادت هرگز نمی مونه
نمی مونه نمی مونه 

دست من نیست نفسم
از عطر تو کلافه می شه 

 
لحظه ای که حسی از تو
به دلم اضافه می شه  


باور نمی شه اما
این تویی که داره می ره  


خیره می مونم به چشمات
حتی گریه ام نمی گیره  


چشای مونده به راهو
شب تنهایی و ماهو  

یه دل بی سرپناهو
من و خونه  


ساعت های غرق خوابو
این منه بی تو خرابو  


یادت هرگز نمی مونه
نمی مونه نمی مونه

نمی مونه یادت نمی مونه
یادت هرگز نمی مونه
نمی مونه نمی مونه...
 

دلم برات تنگه

  

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

زیبا بود

مهدی (گاخس یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://gakhos.blogfa.com

چند صفحه ی اخیر وبلاگتو خوندم ...وبلاگ نویس خوبی هستی ..فضای وبلاگت خسته کننده نیست ....اما واسه دل خودت مینویسی....فقط نرو به سمت تلخ شدن فضای وبلاگ
ایشالا که تو زندگی شخصیت باخت عشقی نشده باشه که نا خودآگاه به اون سمت کشیده شی (بخاطر تغییر ضمنی محتوای آخرین پستها بود)
بهتر بود قبل از هرچیزی مینوشتم دستت بیار فالت بگیروم !!! نه فالگیر و فضول نیستم آقا یا خانوم من
چون تو وبلاگ شخصی خدابیامرزم نقد نویسی میکردم عادت نداشتم برم نظر خالیبندی بدم .......بهر حال ممنون از حضورت تو گاخس ...خیلی وقته حلیم جان نامیام ...با بیام شیمی محل جی لذت ببرم

بازم ممنون
بفرمایید شیمی خدمت دریم

من زنم.یک انسانم! جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://ensaniyat.blogsky.com/

سلام
با افتخار لینکتون میکنم

مرسی

H.k جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ http://bescot.blogsky.com

شعرش را نمی دانم مال کیست و عاشق ترانه اش هستم که قمیشی آن را خوانده...

سلام
خوش آمدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.