احساس

من اکنون احساس میکنم  

بر تل خاکستری از همه ی آتش و امیدها و خواستن هایم 

تنها ماندهام 

و گرداگرد زمین خلوت را می نگرم 

واعماق ساکت را می نگرم 

وخود را می نگرم 

ودر این نگرستین های همه دردناک و همه تلخ 

این سوال همواره در پیش نظرم پدیدار است 

و هر لحظه صریح تر و کوبنده تر  

که تو این جا چه می کنی؟ 

امروز به خودم گفتم: 

من احساس میکنم 

که نشسته ام زمان را می نگرم که می گذرد 

همین و همین.    

                                                                                                         

نظرات 1 + ارسال نظر
ساسان دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ http://omidrezasasanfar.blogsky.com

خوشحالم که دوباره وبلاگتون رو نو کردین
راستش زمان میگذره چه بشینیم نگاش کنیم و چه به گذشتش بی تفاوت باشیم
اما اگه بیتفاوت باشیم راحت تریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.